סיפור עם רגליים - טיול הצגה

"אני מאוד שמחה להיות פה, לראות אתכם ילדים אמיתיים איזה קסם! איזו התרגשות הגעתי לפה אחרי דרך ארוכה מאוד, השמש מסנוורת אותי, ריח הפרחים, הרוח על הגוף, אני לא רגילה לעולם הזה.. הגעתי מתוך דפי הסיפור ממלכת טבע-דמיון. כן אני יודעת אני נראת צעירה אבל בעצם אני מאוד עתיקה גרתי בין דפי הסיפור אלפי שנים. חברי הטוב ביותר בממלכה נקרא דרקון חלום שזה סוג של דרקון משאלות. אבל לאחרונה בגלל שאנשים הפסיקו לבקר אותנו הוא חלה והפך להיות דרקון ספק הוא גנב את כל הסיפורים מהממלכה.. לכן הגעתי לפה למצוא ילדים אמיתיים שיבואו איתי לתוך הממלכה ויצרו סיפורים חדשים. מוכנים? 


סיפור עם רגליים הוא סיפור מסגרת לטיול הרפתקה בטבע, הילדים נכנסים אל תוך שבילי הדמיון ופוגשים ומשחקים עם יצורי היער הקסומים. בסופו של טיול הם כותבים ומציירים את הסיפור שלהם בטבע. 


עולם הטבע ועולם הדמיון הם עולמות חשובים ולהיות בקשר ולהאמין בהם נותן המון משאבים וכוחות לאדם ובמיוחד לילדים. בתקופה בה אנו נמצאים, המסכים תופסים נפח גדול והקדשת זמן לשוטט במרחבים טבעיים בהתמסרות לחוויה היא חשובה. גם ברמה האישית וגם ברמה החברתית. כאשר אנו מחוברים לטבע אנו שומרים עליו ומכבדים אותו.  

דרקון ספק  מסמל בסיפור את הספק והפחד שנכנס לעולמנו ואוכל חלקות טובות של יצירה ובריאות וחיבור. בהצגה טיול זה אנו מבקשים לתת מקום וביטוי לחלקים של יצירה, של הקשבה וחיבור לטבע ולדמיון.